Benefity pro vás
-
Máte vliv
Přesným zacílením na zákazníky pomocí digitálních displejů může Váš prodej daných produktů vzrůst až o 33% *
“Dorůstá generace, která je zvyklá na digitální komunikaci a tištěnou nevnímá. Světové značky to vědí.” -
ZÍSKÁTE ČAS
Neztrácíte čas přípravou, rozvozem a instalacemi tištěných statických výloh 1 zaměstnanec = 1 týden
(příklad z praxe našich klientů: příprava celorepublikové tištěné kampaně 1 zaměstnanec 1 týden v porovnání se 17minutami při přechodu na digitální nosiče)
“Neztrácejte čas instalacemi statických výloh, investujte svůj čas do strategických aktivit.“ -
MÁTE KONTROLU
Obsah můžete měnit každou minutu, hodinu, den. Přednastavovat ho můžete kdykoliv dopředu a to podle geografické lokace, umístění v prodejně (výlohy, pokladny), typu akce (novinky/bestsellery/pronájem). Máte tak naprosto individuální přístup k zákazníkovi.
“Umíte hned upozornit na slevu nebo přehrát „last minute purchase“ pro zvýšení nákupního košíku!” -
JSTE FLEXIBILNÍ
Obsah komunikace do celé sítě prodejen spravujete z jednoho počítače. Novou obchodní kampaň můžete spustit za 5-15 minut pro všechny i vybrané prodejny, ať už jsou kdekoliv.
“Potřebujete zkomunikovat speciální event v Brně nebo overstock v Ostravě a to teď hned? Není problém!” -
SPOŘÍTE NÁKLADY
Při přípravě a nasazení digitální komunikace zcela odpadají náklady na tisk, rozvoz, instalace i interního člověka, který se o tištěné kampaně stará. Tyto náklady často bývají vyšší než leasing na nákup digitální plochy pomocí monitoru. A poté co digitální plochu splatíte, jsou náklady na nasazení obsahu neporovnatelné s náklady na statickou tištěnou komunikaci.
“Chcete porovnat vaše náklady na tištěnou kampaň s provozováním digitální komunikace? Napiště nám na: dex@digiexperience.cz! Vaše rozhodnutí bude potom jednoznačné!” -
VYDĚLÁVÁTE
Váš digitální prostor je možné pronajmout Vašim obchodním partnerům. Jejich poutavé produktové spoty navíc zaujmou Vaše zákazníky. Kde jinde je pro cílený prodej vhodnější mít svou reklamu než přímo v místě prodeje?
“Víme, jak zákazníka přitáhnout do obchodu, vyvolat v něm zájem o produkty a dovést ho k nákupu.“
* Průzkum nielsen http://ovab.eu/2010/01/the-nielsen-study-confirms-it-in-store-tv-works/